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フォックスホール – プレイヤー向けのヒント

このガイドには、プレイヤー向けのヒントが含まれています。これらのヒントは、初心者と経験豊富なプレーヤーの両方に役立ちます。

その他のフォックスホール ガイド:

  • ロジスティクス:新規プレイヤー向けの基本ガイド
  • ゲームプレイのヒントとコツ
  • 武器ダメージガイド
  • 交通安全のヒント
  • 地図。

フォックスホール ノート

Foxhole – 2 つの派閥による 24 時間体制の戦争。このゲームが夜に友達と集まる理由だと誰かが考えています。誰かにとって、それは実生活の一部です。とにかく、各プレイヤーが自分の役割とジャンルを定義し、これが Foxhole を非常にエキサイティングなゲームにしています。シューターと見なすことも、戦略と見なすこともできます。個人的には、このゲームはダブルボトムボックスのようなものです。ここで、私のゲーム体験からいくつかのことを話したいと思います。このテキストを読んだ後、このゲームの新しい側面を自分で発見することができれば、それは私が無駄ではなかったということです.

免責事項:ここでのすべての結論は、長い間 Foxhole で立ち往生しているプレイヤーとして、私が個人的に行ったものです。このテキストでは、私は自分の声で話します。はい、私たちは皆独自のユーモアのセンスを持っているので、明確にする必要があると思います。私は誰かを怒らせたり嘲笑したりしたくありません。これは単なる個人的なゲーム体験であり、それだけです。それでは行きましょう。

武器の選択について

歩兵の役割を選択した場合、このゲームで最初に遭遇するのは武器です。すべての味と色のために、それはたくさんあります。武器の種類ごとに独自のアプローチ - 座る必要がある場合もあれば、横になる必要がある場合もあります。状況も非常に重要です。自分の状況でどの種類の武器が最も効果的かを考えるのに時間を費やすのは普通のことです.

例を挙げます。多くの場合、プレイヤーはスナイパーライフルの支持者と反対者の 2 つの陣営に分けられます。ときどき、スナイパーライフルを好きか嫌いかのどちらかだという考えが根強くあります。第 3 の選択肢はありません。親愛なる友よ、スナイパーライフルは技術ツリーで別の研究が必要で、非常に高価です。戦争のたびに同じことを目にします。プレイヤーは戦争の初期にスナイパー ライフルに研究パーツを投資し、ゲーム チャットで泣きながら最前線に届けるように求められますが、これらのライフルを適切に使用する方法を知っている人はほとんどいません。

さて、あなたはスナイパーライフルを撃つマスターと同じです。待ち伏せに最適な場所を見つけたので、敵車輌の出現を何時間も待つ準備ができています。これは、持久力と意志力に問題がないことを示唆しています。それなら、あなたが自分の武器と弾薬を手に入れることができなかった理由がわかりません。ゲームチャットでスナイパーライフルを要求して、初心者の物流担当者を混乱させないでください。危機的な状況では、ロジスティクス担当者は、スナイパー ライフルの弾薬 10 個ではなく、ライフルの弾薬 40 個入りのクレートを受け取ります。

タンクについて

橋の上で死ぬことと戦車についての議論は無限になる可能性があります.厳密に言えば、戦車の後には、戦車に乗るのに飽きた場合に備えて、フラクションは核兵器の技術を研究することもできます。しかし、戦車が気にならないことは誰もが知っていますよね?

私たちのほとんどは、技術ツリーがどのように機能するかを覚えています。ご存じない方のために説明すると、タンクはほぼ終わりに近づいています (さらに、核のみ – ええ、核はジェイド コーブです! 楽しみのためです)。そのため、テクノロジーは単純なものから複雑なものまで研究されています。それらの中には飛び越えられないものもあれば、スキップしたり後で調べたりできるものもあります。タンクは、ミノタウロスなしでこの迷宮の最後にあります。これらの言葉で、目的の戦車を手に入れるには、まずたくさんのものを探索しなければならないことを暗示しています.

親愛なる友人!開発者は私たちの世話をし、戦車技術の前に多くの興味深いものを貼り付けました。たとえば、ハーフトラックや砲兵です。特に、戦車に乗るためだけにゲームに参加する人には、思い出してください。他のゲームもあります。たとえば、WoTでは、5〜10分ごとに新しいタンクを使用できます.1週間の技術研究では、これらの問題はすべて発生しません.真剣に。人々が次のように尋ねると、私は非常に動揺します。では、後で戻ってきます。

いいえ、戦車が悪いと言っているわけではありません(国家の敵になりたくありません)。これは、ゲームで目的を達成するためのツールの 1 つです。私たちの世界の他のすべてのものと同様に、戦車は完璧ではないという事実に注意を向けるだけです。はい、戦場での彼らの出現は状況を根本的に変える可能性があります。しかし、彼らには特別なアプローチが必要です。例えばBT。これは協力の新しい段階です– 5人の乗組員!さらに、BT は非常に貪欲で、燃料を補給するために護衛が必要になります。クレーンを提供してくれた開発者に感謝します。いくつかのクレーンを使用して、燃料なしでタンクを移動する方法についてのマスタークラスを見ました。しかし!たとえば、醜い歩兵は、かなり安価な爆弾に乗り込み、緑色の灰を投げることができます。 20回。バックパックにこれほど多くのフィルターを入れている人はいません。これについては、おそらく、私は立ち止まって、私たちの他のお気に入りのテクノロジーに移りましょう.

Nuke について

Nuke はパワー、それはスタイルです。破壊範囲内のすべての建物は、回復の可能性なしに崩壊します。さらに、信じられないほどのデザイン – 閃光、光、地面の赤いもや…

結果は素晴らしいです。しかし、私は退屈です。この操作の準備には数時間かかります (大量の研究パーツについて話しているわけではありません)。理論については語らず、泣き言に直行します。

よし、何かを破壊したい。たとえば市庁舎。なぜモルタルではないのですか?なぜ榴弾砲ではないのですか?結局のところ、都市の包囲ではないのですか?それはより速く、より安く、派閥全体が数時間苦しむことはありません.核兵器の発射後も、選択したターゲットを保持し、敵が防御するのを防ぐ必要があります。そうしないと、すべての努力が無駄になります.

核の技術はすべての戦争にあるわけではありません。時々、電撃戦が起こります。しかし、破壊の問題を提起したので、党派活動について話す時が来ました.

パルチザンについて

私の意見では、経験豊富なロジスティクス担当者と経験豊富なパルチザンには共通点があります。ゲームには、私たちが望むほど多くの彼らはいません.

現実の世界と同じように、Foxhole の世界でも常に選択肢があります。たとえば、迫撃砲と砲弾 (またはそのようなもの) を備えた LUV に参加して市庁舎を破壊するか、1 日かけて核兵器を発射する準備をすることができます。ライフルを持って茂みに座っているのも便利です。この作業を軽視したくはありません。しかし、ゲリラ活動の本質について話しましょう。

パルチザンは物的損害を引き起こし、敵の士気をくじく。士気についてはすべて明確です。市庁舎が後方のどこかで爆破されたというポップアップ メッセージが表示されるのは不快です。誰かがそこに機器をドラッグし、アップグレードパーツを使って建物のレベルを上げる必要があります。そして、勝利点について話しているとしたら…

そして今ダメージについて。誰もが物流担当者を怒らせる可能性があります。ここには多くの心はありません。しかし、あなたはそれで何を達成しますか?さて、トラックを燃やして、不幸な働き者を撃ちます。しかし、もしかして彼はスクラップを運んでいたのだろうか? +/- 1500 スクラップ – 実際には小さな差です。しかし、市庁舎を次のレベルに引き上げるには、アップグレード パーツが必要です。それらは採掘する必要があり、ランダムに落ちます…長い時間です。誰かがそれに時間を費やさなければなりませんよね?

都市の包囲となると、それはまったく別の話です。 SS、弾薬、防御を構築するための材料が終了すると、都市を維持するのにそれほど時間はかからないため、このポイントを供給から切り離すことは戦略的に重要です。都市を包囲するプレイヤーと協力して活動するパルチザンは、常に私の心からの賞賛を呼び起こします.彼らがまだ生きていれば、彼らは対戦相手よりも速く、賢く、経験豊富であることを意味します.

パルチザンの仕事を熟知することは、戦争の終わりには特に重要です。正直なところ、残りの VP が 0 の場合、派閥はほとんど何もできません。しかし、VP を爆破することで、戦争の終結を遅らせることができ、少なくとも状況を改善するための時間を稼ぐことができます。

このゲームは、一見したよりもリアルです。あなたはいくつかの状況に陥り、それらからどのように利益を得るかはあなたの選択です.ここで、私の意見では、次の項目に進むのが論理的です。

士気について

戦争に勝つためには、派閥はグローバル マップ上で一定数の VP を支配し、そのレベルを最大まで上げる必要があります。数字は冷たくて公平ですが、私たちはそうではありませんよね?非常に絶望的な状況にあった派閥が勝利した戦争がありました。多くの選手が決勝を待たずに去っていきました。しかし、あきらめなかった人々は、リラックスして勝利のためにグラスを上げに行った人々の手から文字通り勝利を引き出しました.

誰もが有能な指揮官になれるわけではありません。誰もが面倒を見て人々を組織することを厭わないわけではありません。常にプレイヤーが互いに交渉したいというわけではありません。はい、多くの場合、言語の壁が原因ですが、それだけではありません。ああ、街のBT!ああ、核、私たちは皆死ぬでしょう!おお、敵の数はこちらより多い――それだけだ、負けた!親愛なる友よ、これはすべて状況にすぎません。私たちの力で、私たちにできることはすべて行います。 Paraphrasing Stalin, I have no other circumstances for you.

For individuals who have made a great contribution to world history, is always an ambiguous attitude. You can love them, you can hate them, you can forget them. But to deny the fact of their influence on history is meaningless – unless, of course, you want to be impartial and not juggle with facts. Therefore, I would like to impartially discuss another related issue.

About Clans

Foxhole is a team game. To act more effectively, the players are combined in groups. These could be friends who came into the game together. These can be players who met on the battlefield and now they are more interesting to play together than alone. These may be groups with a higher level of organization, in other words, clans. Members of the clan can be recognized by a common tag in the player’s name.

It’s no secret that the more organized side wins the war. Therefore, I have nothing against the clans – they contribute to the coordination of initially chaotic players, spend time and energy on training, help to get comfortable in the game. Moreover, the developers themselves often push us towards cooperation. Of course, no one forbids you to play solo (aka random). However, the game itself is designed in such a way that the most interesting things happen when you combine the efforts of quite a large number of players. In practice, only clans can afford to organize the largest military operations (or several, if they are ready to unite their efforts to achieve a common goal).

Sometimes people call me smart. But there is something that I can’t understand in this game. Why people are not ready to negotiate with each other? Why are clans so rarely working together?

Each of us has a real life. Let’s draw an analogy. One country has a conflict with another country. Suppose the leaders of these countries find no other way to get rid of their differences than to declare war. During the war, it turns out that the country does not have enough resources to win. What happens next? That’s right, the country is looking for allies. Have you ever thought that representatives of one country sacrifice the lives of their fellow citizens in order for another country to achieve its goal related to a third country?

At Foxhole, everything is much simpler. There are only two factions, nothing to think about – whoever is not with you is against you. In addition, in the game world, your character can die in an infinitely varied number of ways (sometimes very sophisticated) – but God grant us health! In real life, everything is still fine with us.

Inside each of us there is a civil war. From the point of view of psychology, we are all neurotic in our own way. And that’s fine! The human psyche is too complicated, and internal conflicts inevitably arise in it. Sometimes these conflicts spill out – for our own safety, in fact. And why do we come into the game? Probably to have fun and enjoy the process. But after all, in Foxhole there is a whole layer of surprisingly funny things that can be seen only with the interaction of the players of the whole faction!

The war goes on around the clock. No matter how cool, strong and big a clan is, some people will always be offline. Maybe because time zones have not been canceled yet? Isn’t it wise to join hands to get the result easier and faster here and now? No one says that it is necessary to destroy our cozy clans and unite into one big clan. No no no! Each clan has its own leader, strategist, ideological inspirer – often this is not one person at all, and this is amazing! If people enjoy playing in small groups, then we need more clans, good and different.

A little tip: if you want to liven up chat in any Foxhole community, start writing something about clans. I promise you a hot discussion! Sometimes even too much. Perhaps I was born fragile, but I have no problem with willpower indeed. So I will shake the air again and again. My friends! Let’s not wait for the “great combiners” – we will grow old faster than we will see them. Everyone has the power to become more open to interaction, despite a sense of self-importance (which, one way or another, we all have). There are enough clans on both sides, and I see no reason why they cannot conduct joint military operations. Of course, dying on a bridge and tanks are the golden classic of Foxhole, I am not going to encroach on the sacred. But after all, most of those who came into the game never participated in truly grand, spectacular and brilliantly planned battles. This is a completely different game level. I really want to see it someday. And you?