Company of Heroes 2 – オーバーソルダテンを早期に入手する方法
試合開始から 8 分以内に 3 ~ 4 人の完全にアップグレードされたオーバーを出しますか?もう探す必要はありません!
オーバーソルダテンを早期に取得するためのガイド
はじめに
OKW のほとんどのビルド オーダーは、いくつかの volk、sturm、または panzerfusie 分隊を作成し、そこから適応することを中心に展開します。しかし、これらの軍隊は弱く、拡張性が低く、用途、教義、またはそれらの一部/すべての組み合わせであるためには、高価なアップグレードが必要です.さらに、これらのビルド注文は反復的で退屈です。これらの拒否を完全にスキップしながら、興味深く、新しく、楽しく、実行可能になるようにビルド順序を切り替える方法があったとしたらどうでしょうか?そこで、このビルド オーダーの出番です。次の構築順序と戦略を使用すると、ゲームの初期にマンパワーを節約して、約 8 分で 3 つ以上の Obers を構築およびアップグレードできます。
ハウツー
キューベル ワゴンを効果的に使用するための (ではない) クイック ガイド
最初に必要なのは、2 台の信頼できるキューベル ワゴンです!
クーベルワゴンのメインウェポンはmg34。このため、カバーの外にいる歩兵を殺すのに非常に効果的なツールであり、その DPS は距離を置いてもそれほど低下しません。ただし、車両であるため、カバーの利点は得られません。これは、遮蔽物にいる歩兵に対してはダメージを与えることができないことを意味します。さらに、加速してかなり速く移動することもできます。つまり、厄介な状況に陥った場合、修理のために逃げることができます.ただし、キューベルの体力は非常に低く、拳銃で簡単に倒すことができます。
これは、一般的な経験則として、敵がカバーから出たら攻撃し、緑のカバーに入ったら引き返すことで敵を困らせることを意味します (または、近くに他の敵ユニットがいないか、あなたが思っている場合)。すぐに退却を強制することができます。その後、敵ユニットの周りを回って、カバーされていない側を攻撃することもできます.) 通常、黄色のカバーは何をすべきかについてあなた自身の選択をすることができます.黄色のカバーの場合、通常は少し引っ張ってから、修理のために少し引き戻してから、もう一度引っ張ります。また、DPS の低下はそれほど悪くなく、AT グレネードを投げられるリスクは、近くにいるほど大幅に高くなるため、近距離ではなく距離を置いて交戦するようにしてください。以上のことから、キューベルを正しく使用できれば、一部の敵ユニット (一部) を簡単に細断することができます。対決する最も一般的なユニットを見て、それらにアプローチする方法を理解しましょう!
機関銃 (イギリス、ソ連、アメリカ)
これらは、うまく配置されていると、あなたの一日を台無しにする可能性のあるものの1つです.彼らが建物の中にいる場合、または物陰に隠れていて、軍隊によって十分にサポートされている場合、実際には多くのことを行うことはできません.あなたの最善の策は、迷惑をかけ、彼らの無防備なポイントのいくつかを獲得するか、味方の1人が戦いに勝つのを助けることによって、あなたを攻撃するように強制することです.
ライフルマン
これらは通常、kubel で非常に簡単に対抗できます。これは、彼らの長距離ダメージがかなり貧弱であるためです。距離を保ち、カバーに参加することに関する以前のルールに従っている限り、これらの人は簡単に殺されます.彼らが膨らみ始めると、それは少し難しいかもしれません. If need be, you can bait a blob of these guys around a corner with low health kubels, and sturmpioneers can be used to ambush them while you fire on them with kubels.
Infantry Section
You would think these guys would be the easiest to deal with out of all the standard mainline allied infantry since they don’t have AT grenades and are only a 4 man squad, but in my opinion they’re actually the hardest. For starters, most competent UKF players already actively search for cover to put their infantry sections in since infantry sections get buffed up when in cover, so you’ll rarely find one willing to engage you without cover. In addition to that, as was just stated, they get major bonuses when in cover, plus they use bolt action rifles and not semi-auto ones. This means that engaging them from a distance also isn’t easy since they’ll just shred you. Be very careful when engaging with these guys. Chances are high that you’ll be needing to use your sturmpioneers as assault troops and not just repair monkeys.
Conscripts
Conscripts are probably the easiest troop to deal with. Their long range damage is abysmal, and when they’re out of cover they get torn into pieces very quickly (you can probably kill a model every couple of seconds.) Be sure to keep your distance since most Soviet players will probably tech up for AT grenades when they see your two kubels.
Penals
Penals are a mixed bag. On one hand, in open cover they’re shredded. However, if they’re in cover and have some supporting squads nearby, then they can deal a lot of damage to you over a bit of time. You will have to judge the situation and act accordingly. There is one good thing, though, and its that if they make penals, that means they are not making MGs. Conscripts in cover supported by MGs is something very hard to deal with, but chances are you’ll just be fighting a mix of penals and conscripts without any MG, which makes your life a lot easier.
Okay, I now understand why the Kubel wagon is the most effective killing machine on the battlefield. Now, teach me the strategy! Great to hear! So you’ll first want to make two kubels.
Use them as the previous section stated, and make sure to use your sturmpioneers to repair them! The entire reason we’re using kubels and not volks is because you can save on manpower by doing repairs instead of reinforcements.
From here, you want to try and delay the enemy until you can make a Schwerer HQ and get those Obers out! The quickest way to do this is to make a Battlegroup HQ instead of Mechanized, as you’ll use less fuel this way. Also, if you have an Ostheer teammate this strategy is a lot easier since you can ask them to make fuel caches.
From there, it’s pretty straight forward; rush down the Schwerer, and start production of 3 obers immediately afterwards. You’ll also want to make a rakken somewhere along the way incase of them rushing a light vehicle. If you did everything right, you will have enough manpower for this aswell. Upgrade them instantly, (thanks winter patch of 2020 for allowing us to upgrade Obers without the Panzer Authorization upgrade!) From here, you can begin to shred your enemies using Obers by 8 minutes into the match!
Sidenote:you can use Fallschirmjäger for this strategy as well, and it’s probably even easier since you only have to delay until 2 command points and not until Schwerer. However if you wanna use another doctrine, Obers are still very good..