アスガルド | - 第 4 ターンの終わりに、アスガルドに勝ったプレイヤーは自分のデッキからカードを 2 枚引きます。
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小惑星M | - 3 エネルギーまたは 4 エネルギーを消費するカードがプレイされるたびに、アステロイド M に移動されます .
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アトランティス | - カードがアトランティスにいる間、自分の側に他のカードがない限り、カードのパワーが 5 増加します。 同じ場所で。
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アティラン | - 第 3 ターンの終わりに、両方のプレイヤーが手札をデッキに加えてシャッフルします。 カードを 3 枚引く
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アベンジャーズ コンパウンド | - 第 5 ターンの間、アベンジャーズ コンパウンド以外の場所にカードをプレイすることはできません。
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Bar Sinister | - Bar Sinister にカードがプレイされるたびに、そのカードのコピーが Bar Sinister にいっぱいになるまで追加されます。
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名前のないバー | - 無名のバーで最も力のないプレイヤー 場所を獲得します。
- 名前のない酒場が別の場所になった場合、通常どおり、そこで最も力のあるプレイヤーが勝利します。
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バクスター ビル | - 現在バクスター ビルディングに勝っているプレイヤーは、他の 2 つの場所でさらに 3 つのパワーを獲得します。
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ビフロスト | - 4 ターン目の終わりに、(ビフロストだけでなく) ボード上のすべてのカードが 場所を 1 つ右に移動します 、可能であれば。
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大きな家 | - コストが 4 以上のカードは、ビッグ ハウスにプレイできません。
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セントラル パーク | - 両方のプレイヤーがワンパワーのリスを獲得 セントラルパークが公開されたときのすべての場所
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バットのクローン作成 | - クローンバットにカードがプレイされるたびに、そのカードのコピーがプレイヤーの手札に作成されます。
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カウンターアース | - Counter-Earth にカードがプレイされるたびに、そのカードのコピーが同じ場所に作成されます。
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真紅のコスモス | - エナジー 3 以下のカードは、クリムゾン コスモスにプレイできません。
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クリスタルタワー | - クリスタル タワーが公開されたら、両方のプレイヤーが手札をデッキに加えてシャッフルします。 カードを 3 枚引く
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デイリー ビューグル | - 各プレイヤーは、対戦相手の手札からランダムなカードを 1 枚 1 枚引きます。
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デンジャー ルーム | - カードがデンジャー ルームにプレイされるたびに、4 分の 1 の確率でそのカードが破壊されます。
- 公開時効果を持つカードは、破壊される前に解決されます。
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暗黒次元 | - 暗黒次元にプレイされたカードは、最終ターンが終了するまで公開されません。
- これらのカードは公開時効果を解決し、それに応じてパワーの合計を変更し、その後ゲームは終了します。
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死の領域 | - Death's Domain にプレイされたカードは公開後に破棄されます。
- カードの公開時効果は、破壊される前に引き続き発動します。
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深宇宙 | - ディープ スペースにプレイされたカードは、公開時効果を解決しません。
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X 地区 | - 両方のプレイヤーが、ゲーム内のすべてのカードから無作為に選んだ 10 枚のカードで自分のデッキを交換します。
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夢の次元 | - すべてのカードは、5 ターン目にプレイするために追加のエネルギーを 1 つ消費します。
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エゴ | - 両方のプレイヤーのターンはAI によって自動的にプレイされます 自我が明らかになる間。
- エゴが別の場所に変身した場合、プレイヤーはゲームのコントロールを取り戻します。
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エリジウム | - エリジウムが公開されている間、カードのエネルギー消費が 1 少なくなります。
- エリシオンが別の場所になった場合、すべてのカード コストはすぐに通常に戻ります。
- エレクトラなど、別のカードのコストをチェックするカードは、元のコストを使用します
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フィッシャータワー | - カードがフィスク タワーに移動するたびに、そのカードは破壊されます 移動が解決された後。
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フォグウェルのジム | - ゲーム終了時に、両方のプレイヤーが2 倍のブースターを受け取ります
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ガンマ ラボ | - 第 3 ターンの終わりに、ガンマ ラボのすべてのカードがハルクになり、残りの試合で 12 のパワーを持ちます。
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ジェノシャ | - カードは他の場所からジェノシャに自由に移動できます (逆は不可)
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グランド セントラル | - 第 5 ターンの終わりに、各プレイヤーの手札から無作為に選ばれたカードが自動的にグランド セントラルに無料でプレイされます。
- 手札が空の場合、カードはプレイされません。
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ハラ | - 第 4 ターンの終了時に、ハラにあるすべてのカードのうち、パワーが最も小さいプレイヤーのカードはすべて破壊されます。
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ヘルファイア クラブ | - コストが 1 のカードをヘルファイア クラブにプレイすることはできません。
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ヘルズ キッチン | - ヘルズ キッチンが公開されたとき、両プレイヤーは自分のデッキからコスト 1 のカードを 1 枚引く。
- あなたのデッキにコスト 1 のカードがない場合、カードは引かれません。
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アイスボックス | - 各プレイヤーの手札からランダムに選ばれた 1 枚のカードのコストは、永久に 1 増加します。
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沈黙の島 | - 静寂の島にあるカードの効果は無効化されます。
- 静寂の島にあるカードは、別の場所で進行中の効果の影響を受ける可能性があります。
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ヨトゥンヘイム | - ヨトゥンヘイムのすべてのカードは 永久に 1 つのパワーを失います 各ターンの終わりに。
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カマル・タージ | - Kamar-Taj にプレイされたカードは、公開時効果を 2 回解決します。
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クリンター | - Klyntar のカードのパワーが 2 つ少なくなります。
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どこかわからない | - Knowhere に対してカードをプレイした場合、カードの On Reveal 効果は解決されません。
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クラコア | - 6 ターン目に、両方のプレイヤーのカードが AI によってプレイされます。
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クンルン | - カードがクンルンに移動すると、パワーが 2 つ増加します。
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キルン | - 4 ターン目以降はキルンにカードをプレイできません。
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レチュギラ | - いずれかのプレイヤーがレチュギラにカードをプレイするたびに、パワーゼロの岩カード 3 枚を自分のデッキに加えてシャッフルします。
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レムリア | - レムリアが公開されたターンにプレイされるカード 裏向きのまま 次のターンの終わりまで。
- カードは、表向きになるまで公開時効果をトリガーしません。
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リンボ | - ゲームは 6 ターンではなく 7 ターンで終了します。
- Limbo が 7 ターン前に別のロケーションに変身した場合、ゲームは通常どおり 6 ターン後に終了します。
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ロス ディアブロス基地 | - 第 3 ターンの終わりに、ランダムな場所が遺跡に変わります。 (下記参照)
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ルークス バー | - Luke's Bar でカードがプレイされるたびに、すぐにプレイヤーの手札に戻されます。
- カードは返却前に公開時効果を解決します。
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マシンワールド | - マシンワールドにカードがプレイされるたびに、プレイヤーの対戦相手はそのカードのコピーを手札に追加します。
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マドリプール | - カードはマドリプールから他の場所に自由に移動できます (ただし、その逆はできません)。
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マインドスケープ | - 第 6 ターンの開始時に、両方のプレイヤーが手を交換します .
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小型ラボ | - カードは、ターン 3、4、または 5 でミニチュア化ラボにプレイすることはできません。
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ミラー ディメンション | - 第 4 ターンの開始時に、ミラー ディメンションは プレイ中の他のロケーションの 1 つのコピーになります 、無作為に選ばれます。
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モジョワールド | - Mojoworld で 1 人のプレイヤーが他のプレイヤーよりも多くのカードを持っている場合、その合計パワーは 100 増加します。
- その場所に同じ数のカードがある場合、どちらのプレイヤーもボーナスを獲得しません。
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モンスター島 | - 明らかになった時点で、両方のプレイヤーがモンスター アイランドでパワー 9 のモンスターを獲得します。
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モンスター メトロポリス | - Monster Metropolis で最もパワーの高いカードは、追加で 3 パワーを獲得します。
- If two cards are tied for the highest power, both get the bonus.
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Morag | - The first card played by each player on each turn cannot be played to Morag.
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Mother Mold | - Whenever a card is played to Mother Mold, a Sentinel is created in the player's hand.
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Mount Wundagore | - Whenever a card is played to Mount Wundagore, its player discards a card.
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Muir Island | - At the end of each turn, every card at Muir Island permanently increases its power by one.
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Murderworld | - At the end of turn three, every card at Murderworld is destroyed.
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Necrosha | - Cards at Necrosha have two less power.
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Negative Zone | - Cards at the Negative Zone have three less power.
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New York | - During turn six, both players can move cards to New York from other locations.
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Nidavelir | - Cards have five additional power while they're at Nidavelir.
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Nova Roma | - Both players draw a card from their deck when Nova Roma is revealed.
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Olympia | - Both players draw two cards from their deck when Olympia is revealed.
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Onslaught's Citadel | - Ongoing effects at Onslaught's Citadel are doubled.
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Oscorp Tower | - At the end of turn three, all cards at Oscorp Tower switch sides.
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Pleasant Hill | - Whenever a card is played to Pleasant Hill, its player draws a card.
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Project Pegasus | - Both players get five additional energy the turn Project Pegasus is revealed (and only on that turn).
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Quantum Realm | - Whenever a card is played to Quantum Realm, its power becomes two.
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Ruins |
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Sakaar | - When Sakaar is revealed, a random card from each player's hand is moved there without paying its cost.
- This does not count as playing the card, and On Reveal effects do not trigger.
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Sanctum Sanctorum | - Cards cannot be played to Sanctum Sanctorum after it is revealed.
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Savage Land | - Both players get a pair of one-power Raptors at Savage Land when it's revealed.
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Sewer System | - Cards at the Sewer System have one less power.
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Shadowland | - Both players get a Ninja at Shadowland that reduces their total power there by two.
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Shuri's Lab | - Whenever a card is played to Shuri's Lab, double that card's power.
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Sinister London | - Whenever a card is played to Sinister London, a copy is added to another location if possible.
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Sokovia | - Both players discard a card at random when Sokovia is revealed.
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Space Throne | - Each player can only have one card at the Space Throne , instead of the usual maximum of four.
- If a player has multiple cards at the Space Throne when it's revealed, they remain there, but more cannot be added until the Location's single slot is empty.
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Stark Tower | - At the end of turn five, each card at Stark Tower gets two additional power for the rest of the match.
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Starlight Citadel | - At the end of turn four, all three Locations change positions.
- Cards played to each Location do not go with them, remaining in their current position and whichever Location ends up there.
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Strange Academy | - At the end of turn five, every card at Strange Academy is moved to one of the other two Locations at random.
- Each card's destination is chosen separately.
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Subterranea | - Both players shuffle five Rocks with zero power into their decks.
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T.A.H.I.T.I. | - Whenever a card is destroyed or discarded, a copy is created at T.A.H.I.T.I.
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The Hub | - Both players get a card added to their hand, each randomly selected from among all the cards in the game.
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The Nexus | - Each player's power at The Nexus is added to their power at the other two locations as well.
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The Peak | - Every card in both players' hands at the time The Peak is revealed switches its power and cost values.
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The Raft | - The first player to have four cards at The Raft draws a card that costs six energy from their deck, and changes that card's cost to zero.
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The Superflow | - Players get one additional energy at the start of each turn if they have no cards at The Superflow.
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The Vault | - Cards cannot be played to The Vault on turn six.
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Tinkerer's Workshop | - Both players get one additional energy the turn Tinkerer's Workshop is revealed.
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Titan | - Cards that cost six energy cost five instead.
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Transia | - When Transia is revealed, all three Locations immediately change positions.
- Cards played to each Location do not go with them, remaining in their current position and whichever Location ends up there.
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Triskelion | - Random cards, chosen from among all the cards in the game, are added to each players' hand until they are full .
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TVA (Time Variance Authority) | - The match ends after four turns instead of six.
- If the TVA becomes a different Location before turn four, the game length returns to normal.
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Utopia | - During turn four, cards at Utopia can move to other locations.
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Vibranium Mines | - Whenever a card is played to Vibranium Mines, three Vibranium cards are shuffled into the player's deck.
- Vibranium is a one-cost, four-power card with an ability that prevents it from being destroyed.
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Vormir | - Players with no cards at Vormir can only play cards to Vormir.
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Wakanda | - Cards at Wakanda cannot be destroyed.
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Wakandan Embassy | - Every card in both players' hands at the time Wakandan Embassy is revealed gets two additional power for the rest of the match
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Warrior Falls | - At the end of each turn, there are multiple cards at Warrior Falls, the card(s) with the lowest power are destroyed.
- If all cards at Warrior Falls have the same power, no cards are destroyed.
- It doesn't matter to which player the cards belong - if you're the only one with cards at Warrior Falls, the weakest will be destroyed at the end of the turn.
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Washington, D.C. | - Cards with no abilities get three additional power while in Washington, D.C.
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Weirdworld | - As long as Weirdworld is revealed, players draw from their opponent's deck instead of their own.
- Players draw from their own decks again as normal if Weirdworld becomes a different Location.
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Westview | - At the beginning of turn four, Westview becomes a different Location , chosen at random from all the Locations in the game.
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Worldship | - When Worldship is revealed, both of the other Locations are destroyed entirely , along with any cards there.
- Destroyed Locations are removed from play; cards can only be played to the remaining Location for the rest of the game.
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Xandar | - All cards get one additional power as long as they're at Xandar.
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X-Mansion | - At the end of turn three, both players get a random card, chosen from among every card in the game, at the X-Mansion.
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