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Genshin Impact がこれまでに得た素晴らしいアップデートの数は驚くべきものです

Genshin Impact が昨年最初にリリースされたとき、このような巨大で豪華な RPG が完全に無料で、PC とモバイルの両方で動作することに驚きました。しかし、今私が驚いているのは、開発者の MiHoYo がそれから 7 か月で Teyvat の世界を急速に拡大したことです。 MiHoYo は、原神インパクトが 9 月にリリースされて以来、4 つの主要なアップデートを公開しており、それぞれに新しい地域、ボス、ミニゲーム、フェスティバル、クエスト、キャラクターが追加されています。その収集可能なヒーローの。これらの更新は、表面的な追加だけではありません。たとえば、デート sim モードで求愛できる各キャラクターには、複数のエンディングを発見できる分岐ダイアログ ツリーがあります。 ワイルド .

そして、それはまさに大きなものです。毎週かそこらで、プレイヤーが戻ってくるように誘惑するためのある種のミニイベントもあります.全体として、Genshin Impactは、常に何か新しいことが起こっているように感じる活気のあるゲームになっています. Genshin のアップデートのペースと質は、Destiny 2 のような他のライブ サービス ゲームや、World of Warcraft のような伝統的な MMORPG さえ恥ずべきものにします。

立ち止まって花の香りを嗅ぐ

Genshinの最新のアップデートであるInvitation to Windblumeは、来月にかけてゆっくりと展開されるフルボイスのクエストラインを備えた数週間のフェスティバルを紹介します.モンドシュタットの街が花で覆われ、市民がお互いに愛の詩を書いたり、花を摘んだりするのは、春の季節のかわいいお祝いです。主なクエストは、魅力的で怠惰な吟遊詩人であるベンティと一緒に、モンドシュタットの市民がロマンチックな問題を解決してワインに酔えるようにすることでお金を搾り取るという彼の使命に参加することです.

ただし、新しいクエストだけではありません。 Windblume Festival では、メイン パーティのアップグレードに必要な素材を獲得できる新しいミニゲームが多数導入されます。今日はここ数時間、アーチェリー大会に参加したり、高得点を目指して空中障害物コースを滑空したりしてきました。すべては協力プレイでも達成できます。

新しいミニゲームの中で私のお気に入りは、ボスと戦う前に完了しなければならないランダムな試練がある新しいダンジョンです。 Fall Guys から直接引き出された単純なものです (100 人の他のプレイヤーがあなたにぶつかるという混乱を除いて)、正確な正しい道を覚えて谷間を渡ったり、下からドロップするおとりの石を避けながら石の道を慎重に横断したりしますあなた。

これらの新しいアクティビティはすべて軽量でさわやかですが、原神インパクトのエンドゲームの通常のグラインドからの素晴らしい迂回路です.そして、正直なところ、Genshin Impactのストーリーが、主な探求を止めてにおいを駆り立てる世界を救うふざけた態度から逸脱する頻度がどれだけあるかは、さわやかです 花を摘みます。これらのイベントやアップデートは、原神インパクトの世界とそのキャラクターの細部を具体化することに夢中になっていることが多く、私はそれをとても楽しんでいます.

印象的なのは、これらのフェスティバルが原神インパクトの信じられないほど高い生産価値を実際に軽視することは決してないということです.たとえば、新しいハングアウト モードは完全に声優であり、まったく異なる対話設定を使用しているため、デートに行くキャラクターに真っ向から集中できます。オーダーメイドな感じです。 It's surprising because I'm so used to other live service games using activities like these as cheap filler to keep me distracted between meatier updates.

But that's exactly what I love about Genshin Impact:very little feels like cheap filler. Sure, going on innocent dates with a character won't appeal to everyone—especially if you're hoping for some kind of romantic payoff—but it's easy to see all the effort that went into making it. And because everything feeds back into the core loop of leveling up your party and upgrading their weapons, it's worth it to complete these side activities just for the rewards they give. Very little in Genshin Impact doesn't feel worth my time.

These updates have also done a lot to flesh out Genshin Impact's endgame. When I reviewed Genshin last year , one of my biggest gripes was how frustratingly barren its endgame was. Without more story quests, the only thing to do was to log in for a few minutes each day to knock out a few dungeons or a boss. But now there's a lot more going on, including a new bounty hunting activity, side quests that flesh out character backstories, and new bosses to farm.

There's a nice cadence of big and small stuff, too. Back in December, MiHoYo released an entirely new zone to explore, the Dragonspine Mountain. It is a surprisingly dense area filled with all sorts of secrets to uncover, and even months later I've yet to complete all of its associated quests or find its hidden collectibles.

My only gripe is that MiHoYo is clearly exploiting my fear of missing out by making many of these events time-sensitive. If you don't log in to play until after the Windblume Festival is over, for example, there's no way to go back and experience that whole questline about Venti. On the one hand, the ephemeral nature of these events makes Teyvat feel alive and constantly changing, but it sucks that you can miss out on whole chunks of story if you're busy doing something else. But at least I haven't paid for anything, unlike that time Destiny 2 experimented with paid DLC that effectively disappeared after a few months.

It's a relatively small gripe, though—especially when weighed against how much more MiHoYo is promising. Though Genshin Impact's upcoming 1.5 update has already been leaked, MiHoYo has promised that future updates will eventually triple the size of the map with whole new countries to visit. And given the pace at which these updates have been coming out, it seems like we're fast approaching the impending reveal of one of these new zones. I still haven't fully explored the three regions currently available, but I'm also so eager to see what else MiHoYo has up its sleeve.

Even if new areas are a long ways off, these smaller updates have done a fantastic job of keeping me invested over the past seven months. I don't play Genshin Impact as obsessively as I used to (which I'm totally okay with), but its world is quickly beginning to feel like home in a way few games ever manage.